Senaste nytt

Lägga till Eurobonus nummer på Delta bokning

Hej,
nu börjar Skyteam livet…
men det går inte att lägga in Eurobonusnummer på en Delta bokning gjord på Deltas hemsida.
Eurobonus finns inte med i rullistan.
Vore ju gott att få med mitt EBD på bokningen.
Någon som har en lösning?

Jag kommer ha samma läge senare i höst (har dock inte min delta biljett ännu).
Inom oneworld finns det vissa bolag som låter dig ta upp vilken OW bokning som helst och lägga till medlemsnummer mm.
Kanske någon har ett tips om liknande inom Skyteam? (Saudia.com är ju en klassiker som iaf förr i världen lät dig lyfta vilken reservation som helst, på e-ticket-nummer)

(Eller @Dreamliner kan testa runt på lite olika skyteam sajter och rapportera tillbaka om det gick att lägga till EB-nummer någonstans?)

Jag har testat Saudia, Virgin, KLM, SAS och Garuda. Lyckas inte få upp min inrikes flight med Delta på någon av dom varken på PNR eller eticket.

OT, bokningar med KLM går däremot utmärkt att få upp i SAS appen via PNR.

Jag har chattat med Delta och det går inte att lägga till där heller. Ingen lösning annat än att representanten uppmanade mig att lägga till numret via SAS (där jag för övrigt inte kan ändra från EBD till EBG som jag numera har åkt ner till efter att bokningen var gjord).

Jag har chattat med Delta och det går inte att lägga till där heller. Ingen lösning annat än att representanten uppmanade mig att lägga till numret via SAS (där jag för övrigt inte kan ändra från EBD till EBG som jag numera har åkt ner till efter att bokningen var gjord).
Är din biljett utställd av SAS eller hur har du fått in bokningen hos SAS? Testa att ändra ben för ben, brukar funka när det krånglar med FFP hos SAS.

Toppen