Senaste nytt

Kvarglömd jacka FCT, hjälp!

43AF1850-C23D-4FF5-A5E6-F60DC3DE2DC7.jpeg
Nu får nästa BCare ta över.

Uppdateringen är att jackan är försvunnen. Fått
mailsvar från Lufthansa att de kan inget göra, det är lost and found som gäller. Lost ans found har inte fått in min jacka, de har letat manuellt och i datorsystem. Så sent som i fredags kontrollerades det. Själva jackan är inte speciellt dyr, men det är trist att bli av med den på klantighet.

Jag tycker fortfarande att det är helt sjukt att den försvinner/inte går att lokalisera. Och vad var syftet med telefaxet på flyget?! Mysteriet lever vidare :confused:

Jag hade testat att kontakta hittegods på ARN. Det skulle ju kunna vara så att de skickade upp jackan dit men att de inte riktigt lyckats kommunicera det i efterhand.

Jag hade testat att kontakta hittegods på ARN. Det skulle ju kunna vara så att de skickade upp jackan dit men att de inte riktigt lyckats kommunicera det i efterhand.
Tack för tipset. Testat ett par gånger och inget alls. Från början var de helt ovilliga om jackan inte är glömd på Arlanda eller plan på väg till Arlanda så fick höfta att det nog kanske var på planet, då letade dem men utan resultat.

Trist. Lite skumt kan jag tycka - tyskarna brukar ju ha bra koll på sina rutiner så att de misslyckas med att hantera detta är ju lite förvånande. Du kan ju inte vara den enda som glömt något i FCT.

Toppen