Senaste nytt

Kundservice & tid för återkoppling

Kessler22

Ny medlem
Jag gjorde en claim 29 december för försenat flyg och har fortfarande inte hört ett knyst.

Någon som har erfarenhet av Lufthansas kundservice och kan bekräfta att detta är normalt?

Jag gjorde en claim 29 december för försenat flyg och har fortfarande inte hört ett knyst.

Någon som har erfarenhet av Lufthansas kundservice och kan bekräfta att detta är normalt?

En fråga: har du ett Miles & More konto? Jag får nämligen alla mina svar där numera.

Det var länge sedan jag skickade claim till Lufthansa sist, men jag fick ett ärendenummer när jag fyllde i deras webbformulär.

T ex så här: "Your Lufthansa Feedback, FB-ID xxxxxxxxx"

Jag skickade en claim i slutet av oktober och fick svar i mitten av december samma år den gången.

Det var länge sedan jag skickade claim till Lufthansa sist, men jag fick ett ärendenummer när jag fyllde i deras webbformulär.

T ex så här: "Your Lufthansa Feedback, FB-ID xxxxxxxxx"

Jag skickade en claim i slutet av oktober och fick svar i mitten av december samma år den gången.

Samma här. Fick ett ärendenummer direkt, så är sannolikt placerad i kö, men över två månader känns bisarrt.

Toppen