Senaste nytt

Kreativa idéer kring jul- och nyårsresa 2015/16 sökes

Många häftiga förslag att överväga! Efter att ha granskat Star Alliance award chart så ser jag att poängen skulle räcka för två businessbiljetter från Sydostasien-Australien. Någon som har en generell uppfattning om hur tillgängligheten är på awardbiljetter mellan t.ex. Singapore och Sydney (lätt/svårt/omöjligt etc.)? Eller är det en för generell fråga utan man ska in och söka för att få svar?

Någon som har en generell uppfattning om hur tillgängligheten är på awardbiljetter mellan t.ex. Singapore och Sydney (lätt/svårt/omöjligt etc.)? Eller är det en för generell fråga utan man ska in och söka för att få svar?
Just vid jul och nyår är det nog svårt.

Det verkar som att lufthansa har skjutit upp lanseringen av denna rutt, jag kan iallafall inte hitta några biljetter. Den vore för övrigt perfekt om det fanns award att boka.

För övrigt är jag på jakt efter något liknande, har 2st 2-4-1 och strax över 200k EB men lyckas inte hitta något spännande över jul & nyår. Verkar vara många som tänker samma...

Själv drar vi till Jamaica den 30 december via Montreal och hem den 12 med idags stoppover i New York och landar den 14 med SAS från Newark. Hittat Australien med ut den 30:eek:nde till Sydney med Air India och den den 12 eller 13 med Thai från Brisbane via BKK. Inte fel det med. Tyvärr inte över jul som du vill åka.

Toppen