andreaszan
New member
Hei alla!
Frugan skal en vecka till Bali v43 och jag funderar på å ta med barnen v44 och sammanstråla med frun för höstlovet. Vi behöver altså inte åka till Bali men någonstans trevlig der frun kan mellanlanda en vecka.
Har ca 500.000 Eurobonus-points och 4 stk 2-4-1vouchers, men frågan er om vi lyckas hitta 4 billetter til meg och barnen OCH hennes Bali-resa...
Varifrån vill du börja din resa?
Köpenhamn
Var är din destination?
Någon trevlig semesterort mellan Bali & Köpenhamn. Kan vara alt från Dubai, Singapore, Malaysia etc, helst någon Star Alliance hub
När vill/behöver du resa ut?
Helgen vecka 43
När vill/behöver du komma hem?
Helgen vecka 44
Hur länge vill du vara borta?
Max en vecka
Hur många personer som skall resa?
4
I vilken kabinklass?
C eller F
Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Inget er off the table, men Star Alliance om jag kan använda poeng til billetter eller upgrades
Vad är din budget? (per person)
20.000-ish...
Vad är det viktigaste för dig?
Stabilt klimat, trevligt plan..
Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Frugan skal en vecka till Bali v43 och jag funderar på å ta med barnen v44 och sammanstråla med frun för höstlovet. Vi behöver altså inte åka till Bali men någonstans trevlig der frun kan mellanlanda en vecka.
Har ca 500.000 Eurobonus-points och 4 stk 2-4-1vouchers, men frågan er om vi lyckas hitta 4 billetter til meg och barnen OCH hennes Bali-resa...
Varifrån vill du börja din resa?
Köpenhamn
Var är din destination?
Någon trevlig semesterort mellan Bali & Köpenhamn. Kan vara alt från Dubai, Singapore, Malaysia etc, helst någon Star Alliance hub
När vill/behöver du resa ut?
Helgen vecka 43
När vill/behöver du komma hem?
Helgen vecka 44
Hur länge vill du vara borta?
Max en vecka
Hur många personer som skall resa?
4
I vilken kabinklass?
C eller F
Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Inget er off the table, men Star Alliance om jag kan använda poeng til billetter eller upgrades
Vad är din budget? (per person)
20.000-ish...
Vad är det viktigaste för dig?
Stabilt klimat, trevligt plan..
Vill du stanna annanstans utöver destinationen?