L
Ludvig Skalme
Guest
12/3 HKG-ARN i C - fick 6000 poäng
Skrev att jag ville ha 10.000 även denna gång.
Skrev att jag ville ha 10.000 även denna gång.
Det där ska man nog passa sig för. Mycket här är ”interna” tips och tricks, och vi drar nog många gånger fördelar just av att kunna dela med oss sinsemellan.wenne87 skrev:4/6 Boston - Köpenhamn utan internet i C. är just nu bara EBB, men fick totalt 8000 poäng så jag är nöjd. Vart erbjuden 2000, då tog jag med utklipp härifrån om komp på 6000, så då satte de in 6000 poäng till=)Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:Det där ska man nog passa sig för. Mycket här är ”interna” tips och tricks, och vi drar nog många gånger fördelar just av att kunna dela med oss sinsemellan.Skärmavbilder etc gäller att hålla till minimum är min åsikt iaf.Ett tu tre så drar de ner på allt möjligt om de får reda på att saker sprids organiserat.Klicka för att utvidga...
Till vilken adress skickade du email där du fick svar efter 5 dagar? Jag skickade till diamant-adressen som erbjöd sig att lägga ett reklamationsärende. Har väntat tre veckor på det nu...imartin skrev:Fick 4000 poäng för icke fungerade Wifi på flyget CPH-NRT i slutet på februari. Mejlade på engelska, svaret dröjde ungefär 5 dagar. Flög på en bonusbiljett i business.Klicka för att utvidga...
El0 skrev:Voucher från cc funkade inte för mig på väg hem från Austin, så betalade med kreditkort (betala med EB-poäng funkade inte heller), bad om poängen vad wi-fi skulle kosta.. fick in 7000p på kontot =)EBD i GO.Klicka för att utvidga...
De som led av bristen givetvis. Och få kompensation till sina EB-konton.Mr Planning skrev:ARN-HKG 26/4 och hem idag 4/5 i C , inget fungerande WIFIBiljetten var en bonusresa bokad via mitt konto, men fru & väninna åkte, vem ska söka kompensation?Klicka för att utvidga...
Härligt med en >1000x varians på svarstid för ett likartat ärende (jämfört mitt eget case). Var dock bara 30% diff på själva kompensationen, så ingen direkt korrelation där...Wendestam skrev:Är EBD och fick 2x4000 poäng för icke fungerande wifi på CPH-PVG-CPH i bokad klass Z. Är långflight 5 av 6 där det inte fungerat nu på en månad.Måste dock ge de beröm för att svara fort, loggade caset via formuläret på sas.se. 23minuter (!) senare kom svar på mail och poängen var på kontot. Bra jobbat SAS!!Klicka för att utvidga...