Senaste nytt

Kompensation för icke fungerande skärmar?

char

Medlem
Flög AMS-Aruba 10 timmar igår i biz och hela planets entertainment system låg nere för alla hela resan. Fick under resan ett mail från KLM med en voucher på 50 euro. Måste väl vara värt mer än 50 euro?

• Gilla
Reactions: Gus
Flög AMS-Aruba 10 timmar igår i biz och hela planets entertainment system låg nere för alla hela resan. Fick under resan ett mail från KLM med en voucher på 50 euro. Måste väl vara värt mer än 50 euro?
Vad tycker du det är värt? Hur mycket led du av det?

OT men med tanke på ovanstående fel ombord, går det att föra över nedladdat material (från t ex Netflix) från en iPad till en annan iPad via Bluetooth alt AirDrop? :rolleyes:

Tycker det låter som en väldigt bra kompensation.

Säg att du betalade 15k för aktuell flight, då motsvarar det ca 3,5% av värdet på flyget. Personligen anser jag inte att IFE är värd mer än så. Mat, dryck, komfort, transport a till b, lounge mm är det stora värdet för mig, även om en IFE också är nyttig.

Jag led ganska mycket. Gillar att titta på film och sippa på lite fika. Men har lärt mig en läxa att alltid se till att ha lite backup material nedladdat. Om 50 euro anses rimligt så ska jag inte bråka om det. Vi var ju två så blev 100 totalt.

Förövrigt är KLMs a330 ganska bedrövliga, trångt som sjutton och verkligen noll förvaring. Service, förrätt, och maten innan landning var bra. Varmrätten så där. Fin lounge på AMS.

Toppen