Var håller du hus? Jag har natten 19-20 på Hilton ORD och planen är väl att försöka möta upp @Fredrik Jeanson där och äta middag...011430121 skrev:JagKlicka för att utvidga...
Var håller du hus? Jag har natten 19-20 på Hilton ORD och planen är väl att försöka möta upp @Fredrik Jeanson där och äta middag...011430121 skrev:JagKlicka för att utvidga...
Hampton Inn Downtown åker med SK945 den 19/2agehall skrev:Var håller du hus? Jag har natten 19-20 på Hilton ORD och planen är väl att försöka möta upp@Fredrik Jeansondär och äta middag...Klicka för att utvidga...
Då kommer nog du och @Fredrik Jeanson med samma flight.. (Är dock inte 100% säker) Jag kommer med AA från PHL och landar en halvtimme efter er. Häng med på middag ute på Hilton ORD då..!011430121 skrev:Hampton Inn Downtown åker med SK945 den 19/2Klicka för att utvidga...
Jag Skickar ett PM till dig i morgon med mitt telenummeragehall skrev:Då kommer nog du och@Fredrik Jeansonmed samma flight.. (Är dock inte 100% säker) Jag kommer med AA från PHL och landar en halvtimme efter er. Häng med på middag ute på Hilton ORD då..!Klicka för att utvidga...
Åker Du SK 945 ut ?Fredrik Jeanson skrev:Någon som är i Chicago denna helg, 19-21 februari?Klicka för att utvidga...
Bokat om till Hilton ORD natten 19-20 feb.011430121 skrev:Hampton Inn Downtown åker med SK945 den 19/2Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Jag Skickar ett PM till dig i morgon med mitt telenummerKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Åker Du SK 945 ut ?Bokat om till Hilton ORD natten 19-20 feb.Klicka för att utvidga...
Just nu sitter jag på 30G, men försöker komma två steg fram till C med OT, har även lagt in om Y, men hoppas inte att bli uppgraderad dit, sitter då hellre kvar i M kabinen, har inte fått något svar ännu om UG. Jag åker hem på måndag. Tänker äta Brunch här på söndagen.Fredrik Jeanson skrev:Var sitter du på 945. Jag sitter på 41HKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Just nu sitter jag på 30G, men försöker komma två steg fram till C med OT, har även lagt in om Y, men hoppas inte att bli uppgraderad dit, sitter då hellre kvar i M kabinen, har inte fått något svar ännu om UG. Jag åker hem på måndag.Tänker äta Brunch här på söndagen.Klicka för att utvidga...
Jag fick ingen OT uppgradering, får se om jag försöker till C på poäng.Fredrik Jeanson skrev:Japp, jag åker SK945 ut på fredag Var sitter du Jag sitter på 41HKlicka för att utvidga...
ARNBER skrev:Vi tyckte också om ölen och champagne när vi åkte till Hongkong förra veckan.@palmenom jag minns rätt åker du hem på söndag, då ses vi kanske på planet. Hittills har vi fått sätten 23 a och bKlicka för att utvidga...
palmen skrev:41 GH för oss syns kanske o Singapore loungen innanKlicka för att utvidga...
ARNBER skrev:Vi är framme om några minuter förresten i Singapore Airlines LoungeKlicka för att utvidga...
Thornado skrev:Jag har orange BC-tag på min väska. Sitter vid vänstra väggen.Klicka för att utvidga...
Jeg er i MNL lørdag og Kanton (CAN) søndag. Pretty close...nota bene skrev:Är det ett gäng i HKG i helgen som vanligt? Jag är där lördag-söndag....Klicka för att utvidga...
Landar lördag morgon och hem måndag morgon här.Ricci skrev:Jag är i HKG nu men åker hem söndags morgon.Klicka för att utvidga...
Bor du i stan eller vid flygplatsen ?nota bene skrev:Landar lördag morgon och hem måndag morgon här.Klicka för att utvidga...
nota bene skrev:Är det ett gäng i HKG i helgen som vanligt?Har sett poster från@Tjaengoch@AABack2ARNsom indikerar det - några fler??Jag är där lördag-söndag. Ser upptaget ut på lördagen men söndag är blank än så länge!Klicka för att utvidga...