Senaste nytt

KLMs online-incheckning trasig?

bjobr

Medlem
Jag har en KLM-flygning imorgon och tänkte att jag skulle testa online-incheckningen för första gången. Men det verkar inte som om den fungerar, vilken e-postadress jag än fyller i säger den "The e-mail address is invalid. Please fill in the e-mail address by using the format: name@provider.domain." Samma sak i iOS-appen som på webben.

Brukar det vara så här?
 
Nu lyckades jag checka in via Air Frances hemsida istället. Dock efter att jag lusläst all information i bokningen och upptäckt att det fanns en kontaktadress innehållande "," och "/" som resebyrån stoppat dit. Kanske var det den som ställde till det, trots att den varken visades eller gick att ändra i samband med incheckning hos KLM...
 
Ja, ibland får man mixa och matcha af/klm's websiter. Jag har tex fått någon kaka av KLM som gör att jag inte längre får titta på deras hemsida - den gör bara redirect till sig själv. Ska väl ta och rensa den någon dag, men jag har inte orkat än.
 
Toppen