Ja, såvitt du vet. ;-) Jag är uppväxt på mormors plättar, så jag är närmast proffs ;) [/OT]
NotRyan Medlem 3 Februari 2017 #31 Canadien skrev: Ja, såvitt du vet. ;-) Klicka för att utvidga... Jag är uppväxt på mormors plättar, så jag är närmast proffs [/OT]
Canadien skrev: Ja, såvitt du vet. ;-) Klicka för att utvidga... Jag är uppväxt på mormors plättar, så jag är närmast proffs [/OT]
Abbs Medlem 3 Februari 2017 #32 NotRyan skrev: Plättar är också dom stora tunna man gör i stekpanna, dom små är småplättar.... Klicka för att utvidga... Nej, nu är det slut på galenskaperna!! Plättar görs i plättlagg, inget annat. Görs de i stekpanna är det pannkakor.
NotRyan skrev: Plättar är också dom stora tunna man gör i stekpanna, dom små är småplättar.... Klicka för att utvidga... Nej, nu är det slut på galenskaperna!! Plättar görs i plättlagg, inget annat. Görs de i stekpanna är det pannkakor.
Homer Medlem 3 Februari 2017 #33 Undrar om det går att göra tunna pannkakor/plättar med en sån här? Isåfall borde SAS ha en i loungerna
Undrar om det går att göra tunna pannkakor/plättar med en sån här? Isåfall borde SAS ha en i loungerna