LarsCph
Medlem
Jag har en bokning Köpenhamn – Singapore – Denpasar retur till Påsk 2022. Vi har bokat om resan två gångar med anledning av Covid restriktioner, och det är tyvärr nu tveksamt om det går att åka till Bali till Påsk om man inte önskar ganska många dagar i karantän vilket vi inte är sugne på med bara en veckas semester. Nuförtiden finns ingen arrivals till Denpasar utom domestic (Flight Status – Arrivals – Bali Airport Guide) vilket ju betyder att flights från Singapore t.ex. annulleras. Jag funderade på att vänte på att flighten vi skal med annulleras och sen be om refund av biljetterna och då helt enkelt köpa nya när det igen går att resa. Jag kollade tillgänglighet till hösten (svensk höstlov) men priserna är ganska höga där och jag tänker inte att betale typ +12.000 DKK för 2 vuxna + 1 barn.
Kan jag kolla upp på nått enkelt sätt hur lång tid i förväg flights med Singapore Airlines från Singapore till Denpasar i nuläget annulleras? Någon som vet det?
Kan jag kolla upp på nått enkelt sätt hur lång tid i förväg flights med Singapore Airlines från Singapore till Denpasar i nuläget annulleras? Någon som vet det?