Senaste nytt

Kampanj: Få 13000 poäng med Fortum El

Buskul

Medlem
Någon ny status kring Fortumpoäng? Har inte fått något sen Maj... Ringde in där en kille ''löste'' problemet och sa att jag skulle få inom en vecka men inte hört något sen dess.
 
Någon ny status kring Fortumpoäng? Har inte fått något sen Maj... Ringde in där en kille ''löste'' problemet och sa att jag skulle få inom en vecka men inte hört något sen dess.
Jag fick in poäng i går eller i förrgår. 10000 för det nya avtalet på ett av fritidshusen. Och maken fick in 250 per månad från juni och framåt för lägenheten.
 

Benz

Medlem
Någon ny status kring Fortumpoäng? Har inte fått något sen Maj... Ringde in där en kille ''löste'' problemet och sa att jag skulle få inom en vecka men inte hört något sen dess.
Har varit i kontakt med Fortum flera gånger och i princip alltid fått det svaret. Ger nog upp snart, tar förlusten och river avtalet, om man inte kan få tag i någon högre upp.. Helt otroligt usla
 
Last edited:

Buskul

Medlem
Har varit i kontakt med Fortum flera gånger och i princip alltid fått det svaret. Ger nog upp snart, tar förlusten och river avtalet, om man inte kan få tag i någon högre upp.. Helt otroligt usla
Ringde in idag, första gången fick jag vänta 1h innan de svarade men nu gick det relativt snabbt. Deras kundservice verkar ha 0 koll, var tvungen att stoppa samtalet för att prata med en chef angående EuroBonus då personen förmodligen inte visste var det var. Personen skulle skicka iväg ett Mail till någon kvinna som skulle göra något… ingen aning var hon pratar om sen så försökte hon sälja in något miljöpaket och skickade över ett nytt avtal där jag skulle signera.. aja får väl se om de poängen någonsin dyker upp.
 

Benz

Medlem
Ringde in idag, första gången fick jag vänta 1h innan de svarade men nu gick det relativt snabbt. Deras kundservice verkar ha 0 koll, var tvungen att stoppa samtalet för att prata med en chef angående EuroBonus då personen förmodligen inte visste var det var. Personen skulle skicka iväg ett Mail till någon kvinna som skulle göra något… ingen aning var hon pratar om sen så försökte hon sälja in något miljöpaket och skickade över ett nytt avtal där jag skulle signera.. aja får väl se om de poängen någonsin dyker upp.
Haha jo jag har också hört samma.. ett mail till någon som ska ”göra något”. Uppdaterar om något nytt sker
 

AMF

Medlem
Jag fick precis in mina poäng.

Ansökte 31 maj, blev kontaktad kort därpå för att stämma av några detaljer. Det skulle ta lite tid för avtalet att flyttas över.
Början av augusti flyttades avtalet till Fortum. Ringde kort därefter för att kolla status på poäng. Jag stod på den berömda "listan".
31 aug trillade 10000 + 250p in på kontot
 

Edvin

Medlem
Hoppade på den igår, den 10/7. Elen ska levereras från den 14/8. Återkommer när poängen trillar in.

1 månads bindningstid gäller fortfarande.
 
Toppen