Senaste nytt

Kampanj 699kr/natt på Comfort, boka senast 11/9 2022

quelli

Ny medlem
Försöker boka en natt nästa vecka för att kunna omboka en dyrare bokning. Väljer jag 13-14 så står det att priset är slutsålt, väljer jag 12-14 så kan jag boka till det lägre priset som trots att det blir 2 nätter är 100kr billigare än min nuvarande bokning. Är det fel i bokningssystemet eller kan det vara såhär, går det att boka 2 nätter och ändra bokningen inom 24h till endast en natt tro?
 

ekf

Medlem
Mecenat är väl nästan att föredra jämfört med denna kampanj. Detta då den här kampanjen har förskottsbetalning och endast avbokning inom 24 h från bokningstillfälle?
OT, men hur skaffar man Mecenat (Alumni?) utan att vara student/nyligen student? Jag misslyckades att registrera mig sist jag försökte. Kommer inte ihåg vad systemet klagade på.
 

apknug

Medlem
OT, men hur skaffar man Mecenat (Alumni?) utan att vara student/nyligen student? Jag misslyckades att registrera mig sist jag försökte. Kommer inte ihåg vad systemet klagade på.
Jag prövade ett gäng gånger och tillslut gick det.... (Den klagade på att den inte kunde se att jag varit student)

Skickat från min Lenovo TB-X606F via Tapatalk
 
  • Gilla
Reactions: ekf
Toppen