Senaste nytt

Kör alla Star Alliance bolag med Coca Cola?

bankb

Medlem
Förstår om nån initialt reagerar på en lite suspekt rubrik. Men för en person som dricker mellan 2,5-4 litet Coca Cola Zero om dagen är detta en högst relevant fundering :)

De bolag jag än så länge haft möjligheten att resa med har kört på Coca Cola. Men undrar för att undvika en katastrof om det är något bolag som inte kör med Coca Cola?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Jönsson

Medlem
Förstår om nån initialt reagerar på en lite suspekt rubrik. Men för en person som dricker mellan 2,5-4 litet Coca Cola Zero om dagen är detta en högst relevant fundering :)

De bolag jag än så länge haft möjligheten att resa med har kört på Coca Cola. Men undrar för att undvika en katastrof om det är något bolag som inte kör med Coca Cola?
Trodde UA möjligen hade pepsi men där misstog jag mig. De hade bara samma ledarskapsstil.
 
Last edited:

Bankiren

Medlem
Såg den här häromdagen på 9Gag, kändes passande i den här tråden. :D
 

Attachments

  • 90122B7F-2658-4AA0-8C4D-1125A090A71B.jpeg
    90122B7F-2658-4AA0-8C4D-1125A090A71B.jpeg
    44,1 KB · Visningar: 561

M.K

Medlem
Bara sett Coca Cola på *A tack och lov och har flugit ganska många bolag där. :) Ofta light men den funkar nästan lika bra.

De hade dock tyvärr bara Pepsi Max på nya Tex-mex restaurangen vi testade på Södermalm ikväll, men det löste sig med smuggelzero i glaset :D
 

bankb

Medlem
Bara sett Coca Cola på *A tack och lov och har flugit ganska många bolag där. :) Ofta light men den funkar nästan lika bra.

De hade dock tyvärr bara Pepsi Max på nya Tex-mex restaurangen vi testade på Södermalm ikväll, men det löste sig med smuggelzero i glaset :D

Light kan jag leva med, även om eftersmaken är en helt annan :)

Förstår inte varför restauranger väljer Pepsi, så mycket billigare kan det inte vara.
 

M.K

Medlem
Känner flera som älskar den avslagna mycket söta Max-smaken. Fattar inte men smaken är som vi vet olika.
 
Vissa flygbolag gör sina menyer tillgängliga på internet/i sin app, så om du redan har en biljett så kan det vara en bra ide att kolla upp om det finns Coca Cola Zero på menyn. Om inte, så får du se till att ha tillräckligt med lokal valuta/tillräckligt med kredit på ditt kort för att kunna köpa lämpligt antal flaskor när du har passerat security check.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen