Olle_KHjertén
Medlem
Istället för att skriva ett argt inlägg citerar jag mig själv i mitt inlägg på SAS facebooksida. En snabb summering är att jag försökte köpa en biljett, pengarna drogs men ingen biljett dök upp pga "fel i system".
Hej. Inatt försökte jag boka en biljett på er hemsida. När det uppstod ett fel med kortköp så prövade jag istället att betala via min bank. Jag slussades vidare till SEB och genomförde köpet med BankID. När jag sedan hannar på SAS hemsida igen kommer ett felmeddelande upp om att köpet misslyckats, jag får alltså ingen bekräftelse eller biljett. Jag tittar på min bank och ser att pengarna har dragits från mig. Jag har varit i kontakt med kundtjänst hos er men dom kunde inte svara på vad som hänt. På SEB hänvisar dom till er eftersom dom inte längre har pengarna.
Så till frågan: Har någon drabbats av detta eller känner till vad som pågår?
Hej. Inatt försökte jag boka en biljett på er hemsida. När det uppstod ett fel med kortköp så prövade jag istället att betala via min bank. Jag slussades vidare till SEB och genomförde köpet med BankID. När jag sedan hannar på SAS hemsida igen kommer ett felmeddelande upp om att köpet misslyckats, jag får alltså ingen bekräftelse eller biljett. Jag tittar på min bank och ser att pengarna har dragits från mig. Jag har varit i kontakt med kundtjänst hos er men dom kunde inte svara på vad som hänt. På SEB hänvisar dom till er eftersom dom inte längre har pengarna.
Så till frågan: Har någon drabbats av detta eller känner till vad som pågår?