Det är LAN kärran LN-RPK som gör sin allra första revenue flygning i SAS målning!
K kerran1980 Medlem 22 Mars 2014 #11 Det är LAN kärran LN-RPK som gör sin allra första revenue flygning i SAS målning!
P Paby Medlem 23 Mars 2014 #13 kerran1980 skrev: Det är LAN kärran LN-RPK som gör sin allra första revenue flygning i SAS målning! Klicka för att utvidga... Nån som har några bilder (eller länkar till) från insidan av denna?
kerran1980 skrev: Det är LAN kärran LN-RPK som gör sin allra första revenue flygning i SAS målning! Klicka för att utvidga... Nån som har några bilder (eller länkar till) från insidan av denna?
NotRyan Medlem 23 Mars 2014 #14 Paby skrev: Nån som har några bilder (eller länkar till) från insidan av denna? Klicka för att utvidga... Photos: Airbus A340-313 Aircraft Pictures | Airliners.net
Paby skrev: Nån som har några bilder (eller länkar till) från insidan av denna? Klicka för att utvidga... Photos: Airbus A340-313 Aircraft Pictures | Airliners.net
Marcus_R Medlem 23 Mars 2014 #15 Bild från Piloten själv (bjornpilot) som jag följer på Instagram: Instagram
MarcusC Medlem 23 Mars 2014 #18 Martin Björnström skrev: Jag flyger denna till Köpenhamn på tisdag. 1A Klicka för att utvidga... Hmm kanske läge flyga lite på Tisdag då
Martin Björnström skrev: Jag flyger denna till Köpenhamn på tisdag. 1A Klicka för att utvidga... Hmm kanske läge flyga lite på Tisdag då