Senaste nytt

Köpa Victoria Miles - Tap Portugal

shikakui

Medlem
Jag behöver köpa miles hos Tap Portugal.
Jag har blivit medlem i Tap Portugal, men man måste ha minst 2000 poäng på kontot för att kunna köpa poäng. Jag kan inte se någonstans på nätet eller Tap Portugal:s hemsida vad det kostar att köpa miles till mitt eget konto. Någon som hittar den infon?
Stort tack på förhand!
 

shikakui

Medlem
"Behöver" kanske inte är rätt ord... Jag undersöker möjligheten... Min fru och jag behöver ta oss från Lissabon till Malaga söndagen den 16:e juli. Biljetterna hos TAP kostar 144€ per person. Det krävs 7500 victoria miles för samma biljett. Jag vill veta om det kan vara billigare att köpa miles än själva biljetten.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

agehall

Medlem
Har du inga miles hos något annat Star Alliance-bolag då? Troligen kan du boka samma biljett via vilket program som helst inom Star Alliance.
 

shikakui

Medlem
Tack så mycket taxvalp! Ja, det verkar så... jag funderade på att köpa TAP Miles för det krävs bara 7500 TAP Miles från Portugal till Spanien. Spanien räknas tydligen som Portugal inrikes. Jag har SAS och United Miles, men båda programmen kräver betydligt mer än 7500 Miles.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

agehall

Medlem
Hur många Miles som krävs är oftast ett dåligt mått. Du måste titta på vad kostnaden för dessa Miles är för att kunna jämföra.
 

tomle

Medlem
Sen tillkommer ju oftast skatter etc. För €144 så är det sannolikt billigare att köpa biljetten
 
Toppen