Senaste nytt

Jorden runt från Italien till Nya Zeeland med Star Alliance - från ~30.000SEK

palmen

Moderator
Sett på travel-dealz. Grymt bra pris som inkluderat stopover i USA och Asien.

Läs all info i länken, kan vara svårt att hitta rätt bokningsklass på biljetterna så lite flexibilitet behövs.


Screenshot_20230124_181844.jpg
 

Maja

Medlem
Jösses, nu sög det till rejält i restarmen... Någon som gjort ett försök att få ihop en resa?
Drömmer om Singapore Airlines/ANA till Singapore/Tokyo och sedan Auckland och sedan Hawaii. Borde fungera, men frågan är bara om man får ihop detta på något sätt... :rolleyes:
 

palmen

Moderator
Det går att få ihop med sökning på random datum via Google flights. Jag lyckades prissätta

MXP-SFO LH
SFO-AKL NZ
AKL-NRT NZ
NRT-MXP LX

Utan att ha läst alla regler så tror jag du behöver prissätta via LH/LX. Oklart om du kan få med SQ och stopp på Hawaii. Man får läsa på fare rules för vilka kombinationer som godkänns.
 

palmen

Moderator
Jösses, nu sög det till rejält i restarmen... Någon som gjort ett försök att få ihop en resa?
Drömmer om Singapore Airlines/ANA till Singapore/Tokyo och sedan Auckland och sedan Hawaii. Borde fungera, men frågan är bara om man får ihop detta på något sätt... :rolleyes:
Det ska gå att åka via HNL. Ett exempel med dyrare bokningsklass, men det är tillåtet att boka via HNL om så önskas. Det minimerar dock rätt rejält möjligheterna att ta sig till Auckland.
Går att söka enkelt via Google flights och sen gå vidare till OTA.
Screenshot_20230125_013230.jpg
 

Maja

Medlem
Lyckades få till en biljett med SQ till Singapore och även vidare till Auckland om jag skippade Hawaii.

Får mixtra en del med olika datum och alternativ för att se om jag kan få till det jag önskar. Återstår att se hur länge denna deal kommer finnas då det ännu inte är släppt biljetter för slutet på december/början på januari som är det jag är intresserad av.
 
Toppen