Mycket tråkigt besked.samet skrev:Personalen på veckans flyg antydde att polarrullen är borta föralltid.Klicka för att utvidga...
Åt Brioche Chess (inte 100 % när det gäller namnet) på CPH-ARN idag, den innehöll morötter, sparris och ost samt det vanliga för att baka ett brödTobbe.O skrev:Fick idag från Arlanda till Ronneby i plus en för mig ny "snack/pirog"-> "Brioche Margherita". Får ändå säga att den smakade helt okej!Klicka för att utvidga...
Äntligen!!!simon_says91 skrev:Vill du ha en polarrulle!Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:LIVE - JUST NU!Ombord SK489 påväg från Stockholm till Oslo och pursern kommer ut med vagnen. Hon säger: Vill du ha en polarrulle!Jag: Wait what? Hell no, jag ska ha två!Visa bifogad bild 133475Klicka för att utvidga...
Hade premiär för en sådan nyss på SK020 till LLA nyss.Homer skrev:LLA Margherita brioche, smakade ok.Visa bifogad bild 133846Visa bifogad bild 133847Visa bifogad bild 133848Klicka för att utvidga...
JNH skrev:Hade premiär för en sådan nyss på SK020 till LLA nyss.Fick serverat en sån som på bilden. Kall/tinad.Det stod inget om tillagning på påsen vad jag kunde se. Men tror den vunnit på värmas.Det tyckte även personalen som värmde sin och sen stängde skynket och mumsade i sig den.Var din varm?Klicka för att utvidga...
Min enda var serverad varm, men ändå inte särskilt god. Skippar den framöver och drömmer om SAS storhetstid med riktiga polarrullar.JNH skrev:Hade premiär för en sådan nyss på SK020 till LLA nyss.Fick serverat en sån som på bilden. Kall/tinad.Det stod inget om tillagning på påsen vad jag kunde se. Men tror den vunnit på värmas.Det tyckte även personalen som värmde sin och sen stängde skynket och mumsade i sig den.Var din varm?Klicka för att utvidga...