Ingen som blev Kronwalled i mittgången?Najk skrev:Niklas Kronwall på raden bakom Chicago - DetroitÄven Emma Zetterberg var med på samma flight.Klicka för att utvidga...
Ingen som blev Kronwalled i mittgången?Najk skrev:Niklas Kronwall på raden bakom Chicago - DetroitÄven Emma Zetterberg var med på samma flight.Klicka för att utvidga...
HAHAHAHA såg kortet nu XD man behövde inte leta länge !!jerixon skrev:Rolig sidonotering... Emelie Wikström heter tydligen en av åkarna och de tog en del kort på planet.... Tyckte mest de va störiga och håll påsåg såg nu att jag var med i bakgrunden på ett av korten på hennes instagramser måttligt road och grymt sliten ut! ha haKlicka för att utvidga...
Vilken vederstyggelse.Alster skrev:Delar av Tottenham Hotspurs i mjukiskläder alldeles nyss på Galleries Club LHR T5.Klicka för att utvidga...
Spurs eller mjukiskläderna?Jönsson skrev:Vilken vederstyggelse.Klicka för att utvidga...
Båda.Agö skrev:Spurs eller mjukiskläderna?Klicka för att utvidga...
Du borde bli avstängd.Jönsson skrev:Båda.Klicka för att utvidga...
trekker skrev:Du borde bli avstängd.Klicka för att utvidga...
Absolut det borde vi ju göra ,som medlem brukar jag (vet inte hur det blir på Wembley dock) ha prioritet på att köpa en extra biljett utöver min egen. Vi får planera in något när spelschemat kommer ut.Anfield skrev:JA det gick bra för dina grabbar i år ! ( Är rätt nöjd med fjärde platsen själv)Måste säga att ni spelar riktigt bra fotboll !Vi kanske skulle gå på en match tillsammans ? Måste väl finnas mycket biljetter nästa år när ni spelar på Wembley ?Klicka för att utvidga...
De e stabilt!Mr Planning skrev:SK 1410 CPH till Arlanda som landade nyss , dr alban åkte i +Klicka för att utvidga...