Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Hittade denna tråden nu. Mycket rolig läsning. Jag och fästmön hamnade på samma flyg som H.M. Drottning Silvia i september förra året. Ewr-Arn.

När ja landade me 073 i torsdags stod hela Rögles hockeylag o väntade på bagaget, de skulle vidare mot Brynäs i måndags. Hockeynörden i mig var hyfsat knäsvag. Anders Eldebrink inom armlängds avstånd är stort!

13 Februari på QR172 satt Jonas Eriksson med sina två kollegor i Business bara någon stolsrad bakom mig. Visste redan sedan tidigare att dem skulle flyga då jag stötte på dem i loungen också.

Efter att ha landat i Doha anslöt jag till First Class så fick eskortering genom transfer security. Snacka om vilka miner när man pushas förbi Fast Track och även han (Jonas) som står och glor långöga mot mig, lite roligt faktiskt. :D

Men ännu roligare blir de när han slår sig ner vid bordet bredvid mig i Al Safwa loungen, blev något gott skratt där jag förklara varför jag fick den där bra behandlingen :)

EDIT: Han är en känd svensk fotbollsdomare.

Last edited:
Jag är inget sportfreak men det finns 1589st Jonas Eriksson enligt hitta.se i Sverige så jag har svårt att bli imponerad. Men kanske många blir det......

Toppen