Delayed
Medlem
Kan erkänna att jag innan googling inte hade en aning om vem Cafu är...Kan nästan erkänna att jag är lite starstruck
Kan erkänna att jag innan googling inte hade en aning om vem Cafu är...Kan nästan erkänna att jag är lite starstruck
Och jag måste erkänna att jag inte vet vem det är :/
Cafu - Wikipedia, the free encyclopediaOch jag måste erkänna att jag inte vet vem det är :/
Hamnade framför Bo Lundgren för ett tag sedan (jag i eco extra, han i economy).
Bo Lundgren igår både på Arlanda express och SAS flyget ner till Malmö. Han var inte på bra humör, skällde ut både Arlanda express personalen samt tjejen i gaten. Både tåg och flyg var försenade![]()
Bo Lundgren på plats i SAS Gold, Kastrup nu. Såg bitter ut när han hamnade efter mig i kön till kaffemaskinen.
Kaffemaskinen är faktiskt ganska ny. Den förra kalkade igen. Men ja, den är långsam.Om kaffemaskinen på Kastrup är lika långsam som den på Arlanda så skulle jag oxå
se bitter ut..
På Landvetter är också kaffemaskinen långsam, men kanske därför kaffet är gott? På morgonen brukar den kompletteras med bryggkaffe på termos - det gör att kön uteblir.Kaffemaskinen på ARN är också helt ny men riktigt långsam. Kan inte vara
kul att försöka få en latte en vardagsmorgon ?