Carola i Fast track på T5. Hon satte igång och plocka undan plastbackar när personalen stod och slappade. Inga fisförnäma kändisar som inte kan ta i när det behövs i Sverige inte!
Obs! Ingen politik i forumet. Idag har det spårat ut rejält och vi ber er undvika att fortsätta med att kommentera nästa gång det händer. Anmäl inlägget istället och håll sedan tråden till det den skall användas till. Tråd rensad. /Moderator
Är visserligen inte ombord men Roger Nordin stod i lång ekonomikö till incheck i Málaga den 19e medan jag stod i snabb kort EBG kö och funderade varför han inte flyger Plus. Jaja...
Drottning Silvia med väninnor och livvakter på ARN-CPH för någon månad sedan. Jag hade turen att sitta på rad 1 på andra sidan mittgången tillsammans med en livvakt.
För något år sedan såg jag Olof Lundh i Go CPH-ARN. Tror det kan ha varit exit row vilket känns rimligt med tanke på längd. Var med största sannolikhet i jobbet vilken kan förklara kabinklassen men han var bland de första att boarda så status lär han sitta på.