Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

rvarttinen

Medlem
När vi väntade på vår Uber vid Bromma i söndagskväll parkerade en buss precis där vi stod och hela Malmö FF kliver ut och tar sig snabbt in i terminalen ... hur kan jag, som inte har koll på sport särskilt bra, känna igen detta lag? De hade likadana kostymer allesammans med klubbens emblem.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Idag när jag landade på LGA och kom av planet så tog det tvärstopp när man kom in i terminalen. Var massor med poliser och avspärrningar etc och folk stod med kameror och pekade. Visade sig att det var filminspelning på gång och Clint Eastwood var där. Jag var måttligt intresserad och fick mer eller mindre knuffa mig fram för att komma förbi och kunna ta mig mot utgången.
 
F

FCT

Guest
Idag när jag landade på LGA och kom av planet så tog det tvärstopp när man kom in i terminalen. Var massor med poliser och avspärrningar etc och folk stod med kameror och pekade. Visade sig att det var filminspelning på gång och Clint Eastwood var där. Jag var måttligt intresserad och fick mer eller mindre knuffa mig fram för att komma förbi och kunna ta mig mot utgången.
Antagligen var det inspelningen av Sully med Tom Hanks i huvudrollen, filmatiseringen av US Airways Flight 1549 - Wikipedia, the free encyclopedia som de flesta av oss minns.
 
I guldloungen igår på Arlanda såg jag Lars "Osten" Bergström, Luleå Hockeys nuvarande sportchef och guldtränare från det magiska året 1996. Ville nästan gå fram och hälsa men lät honom förstås vara ifred.
 

Moco

Medlem
I guldloungen igår på Arlanda såg jag Lars "Osten" Bergström, Luleå Hockeys nuvarande sportchef och guldtränare från det magiska året 1996. Ville nästan gå fram och hälsa men lät honom förstås vara ifred.

Han sitter där ganska ofta och pratar högt i telefonen. Tror nog att det är okej om du knatar fram och växlar några ord. Haha.
 
Toppen