Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Gnopps

Medlem
Jag såg Kevin Bacon i AF-loungen i JFK för ett par år sedan osså, tror att han var på ett AM-flyg till Mexiko.
 

Bryant

Medlem
Jag satt bredvid Torsten Flincks bror Richard på en flight mellan ARN-RIX. Det var en intressant flygning :)
Systrarna Graaf på första morgonflyget från LLA efter att uppträtt på CLEO(2000). (Några rader bakom, de hördes..)
Björn Borg med familj mellan ARN-CDG. (3 rader framför)
Hans Holmér med fru satt framför mig på en flight till Las Palmas 1992.
 

FT99

Medlem
Drottning Silvia på ARN-TXL, morgonflyget 07:20, hon kom i bil direkt til planet och satt på rad 1.
 

Gnopps

Medlem
Kom på en annan. För ett par år sedan flög jag Czech Airlines PRG-HEL i affärsklass. En kvinna hade blivit uppgraderad från ekonomi efter boarding var avslutad och satt nu på andra sidan gången från mig men jag tänkte inte mer på det. Efter måltiden satt jag och läste ombordtidningen där de hade ett reportage om en duktig och omtyckt skidåkare kallad Kateřina Neumannová. Jag läste förstrött artikeln och tittade sedan upp från tidningen och såg då att kvinnan de uppgraderat var just hon! Hade ingen aning tidigare vem det var men kul att lära sig on-the-fly... :)
 

lars

Medlem
Satt bredvid SEB:s chefsekonom Robert Bergkvist på BRU-STO med SAS i slutet av maj. Han flög ekonomi, vilket förstås var glädjande! (på tal om överbetalda bankers..)

Kanske inte någon superkändis förutom för oss i "branschen" :)
 

Marcus01

Medlem
Flög för 2 veckor sen med Noregian OSL-STO och hade då skådisen Thomas Hanzon på raden framför. STO-BKK strax efter nyår så var Anna Sahlene, ni vet hon schlagerhönan som även var med i Bullerbyn med familj ombord. På den tiden jag var C/A hade vi kungaparet ombord, boardade alltid sist tillsammans med sitt Entourage, alltid trevliga och korrekta!
 
Last edited:

Gnopps

Medlem
På KLM-flyget Köpenhamn-Amsterdam häromdagen satt det en man och kvinna i affärsklass raden framför mig. Båda två hade lika skumma frisyrer och såg amerikanska ut. Jag blev nyfiken på vad de gjorde i Köpenhamn och tog en titt på företagsnamnet på en väska de bar på, det ledde vidare till den här sidan. Med en Wikipediasida får mannen väl räknas som kändis? Michael Beckwith - Wikipedia, the free encyclopedia

Någon här som känner till honom?
 

Abbe

Medlem
Grym tråd bjornstrom ! Att ingen har kommit på den förut, har tyvärr inte träffat någon än, men förhoppningsvis gör man det någon gång.
 
Pga NDA blir endast de "vanliga" i listan, kan komplettera det hela om 30 år. ;) Bir ganska intressant bok kan jag tänka mig, med autografer och visitkort.
1. Christian Olsson med hela gänget(Yannick T, Eva Green, Holm) på en SK på ARN-GOT, han satt på andra sidan gången från mig.
2. En hel del från ryska TV-eliten, några av dem har träffat sedan på marken i olika sammanhang också.
3. Några stora namn inom klättrngen, en av dem är Chris Sharma, en annan är Said Belhaj, men honom kan man se i GBG på vintertid.
4. Senast var en man(från NDA listan) som har räddat mer folk under sitt arbetsliv än vi kan ana från sjukdomar som vi kanske och jag hoppas aldrig kommer höra om.

Bland dem andra kändisar som jag skulle gärna vilja träffa på planet är definitivt Gnopps, bjornstrom och AHO :D
 
Toppen