Diamond-in-the-ruff
Medlem
SupersnällaSilverSara på promenad airside, Arlanda Terminal 5, i förra veckan.
Hyffsat OT men kände jag var tvungen att skriva av mig, och som sagt, gubben är garanterat känd...
Absolut, och jag hade aldrig någonsin lagt en roller på kläder. Är själv väldigt petig med mina kläder. Men kom aldrig så långt att ens försöka flytta på hans jacka. Håller med dig, allt blir så mycket enklare och trevligare om man hjälps åt i flygtrafikenFrån businessclass.se kanske?
Skämt åsido, verkligen småaktigt. Är man rädd att väskan ska smutsa ner kläderna så kunde man iaf erbjudit sig att byta overhead bin.
Det blir liksom så mycket lättare om folk vore lite vänligare mot varandra.
Håller med dig till 100%Det finns dessvärre många som utan tvekan skulle lägga sin väska ovanpå jackan eller som utan att fråga skulle flytta jackan eller klämma ihop den tlll oigenkännlighet. Det tror jag alla vi som inte skulle göra så har upplevt. Är speciellt irriterande när kavajen eller elektronisk utrustning respektlöst blir behandlad på detta sätt.
Var med om den brutalaste hanteringen hem från Krakow för lite drygt en vecka sedan. Person 1 lägger upp sin avlånga "weekendbag" med långsidan inåt (får ju nästan skylla sig själv). När det sedan blir helt knökfullt i overhead bins pga att alla hade handbagage så lägger person 2 sin väska på hjul utanför vilket resulterar i att det inte går att stänga overhead bin. Kabinbesättningen påtalar detta och två personer reser sig upp och våldför sig ca 1 minut på rullväskan och trycker in den ett 20-tal ggr med weekendbagen bakom tills det gick att stänga luckan.Det finns dessvärre många som utan tvekan skulle lägga sin väska ovanpå jackan eller som utan att fråga skulle flytta jackan eller klämma ihop den tlll oigenkännlighet. Det tror jag alla vi som inte skulle göra så har upplevt. Är speciellt irriterande när kavajen eller elektronisk utrustning respektlöst blir behandlad på detta sätt.
Helt sjukt. Man undrar vad som rör sig i folks huvud.Var med om den brutalaste hanteringen hem från Krakow för lite drygt en vecka sedan. Person 1 lägger upp sin avlånga "weekendbag" med långsidan inåt (får ju nästan skylla sig själv). När det sedan blir helt knökfullt i overhead bins pga att alla hade handbagage så lägger person 2 sin väska på hjul utanför vilket resulterar i att det inte går att stänga overhead bin. Kabinbesättningen påtalar detta och två personer reser sig upp och våldför sig ca 1 minut på rullväskan och trycker in den ett 20-tal ggr med weekendbagen bakom tills det gick att stänga luckan.
Skulle vara intressant att se hur innehållet i weekend bagen såg ut när vi kom till Stockholm.