darthsidious
New member
Går det att söka på en biljett till USA t.ex. i economy dit och business hem? Hur i så fall?
darthsidious skrev:Går det att söka på en biljett till USA t.ex. i economy dit och business hem? Hur i så fall?Klicka för att utvidga...
Du har gjort helt rätt. Du kan lägga till dessa bokningsklasser: S, I och D.darthsidious skrev:Hm verkar som jag behöver lite mer hjälp.På outbound routing codes skriver jag inget (och har economy vald som cabin där nere) och på inbound routing codes skrev jag /f bc=z|bc=p|bc=c men det verkar inte ge några bra biljetter. Är inte businnes C,Z,P? Eller har jag gjort något annat fel?Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:HjälpKan man på något sätt sortera bort codeshare över atlanten?Låt säga att jag vill söka en viss rutt men jag vill inte få fram t.ex AA "operated" by AB.Kan inte sortera bort bokningsklass "O" för då försvinner allt istället.Antar att det inte går men tänkte ändå ställan frågan.Klicka för att utvidga...
https://support.google.com/faqs/faq/1739451?hl=en#2736585ITA Software skrev:Using ITA route languageExamples of queries:
Restricting to specific airlinesDirect flight operated by American Airlines (as opposed to a code-share or subsidiary carrier) [O:AA]Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Jag sitter o kör precis nu med Firefox utan problemKlicka för att utvidga...
GillBates skrev:Någon som vet hur man får ITA Matrix att fungera i Chrome igen? Har version 29.0.1547.62 m av Chrome.Klicka för att utvidga...