bjornstrom skrev:Gissar att restaurangen i Köpenhamn också vill ha rätt antal ätande.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Jag menade inte att ni skulle rapportera en-och-en utan att någon gärna får sammanställa listan som fanns tidigare i tråden - har det skett förändringar sedan dess?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag är lite skeptisk till att publicera listan med namn och användarnamn här. Det finns folk som av olika anledningar inte vill skylta med sitt riktiga namn...Men vi kan göra så här:Ni som tänker komma menINTEhar anmält er till middagen via mitt formulär, skicka mig ett PM med ert riktiga namn så lägger jag till er på listan och skickar tillBjörnström.@Martin: Vad vill du ha för deadline på detta? Jag är ute på tjänsteresa imorgon men jag kan nog sammanställa det imorgon kväll eller fredag morgon utan problem.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Jag har meddelat 24 personer till SAS och det gäller fortfarande hela vägen - namnbrickor, loungeinträde och drycker/snacks. Men om det ansluter någon ytterligare kan jag inte tänka mig att det är ett problem, i värsta fall får man ta drycker från loungens servering om inte bubbelglasen räcker.SAS vill veta hur många EBB vi är som egentligen inte har tillträde till loungerna? Mest för statistikens skull - har vi en siffra på det?09.20 är förslaget just nu vad gäller lanseringen på ARN, annars enligt schema.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:SAS vill veta hur många EBB vi är som egentligen inte har tillträde till loungerna? Mest för statistikens skull - har vi en siffra på det?09.20 är förslaget just nu vad gäller lanseringen på ARN, annars enligt schema.Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Blir vi fler än beräknat och inte SAS löser det så använder vi PandionkortetKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag tror att fångat upp alla som skrev ett inlägg om deltagande.Det är dock oklart omadamochUpintheairhar bokat resan eller ej.ex-CPHJumboozeadam (?)ex-GOTJohannescantonaDavidGOTATHex-ARNbjornstromagehallStefan62Dr. MilesBryantTravellerSunkanmryUllaSeaPlanePilotJonasCKrickaSakozsembljthmaluUpintheair (?)simon_says91SeinannilssonKlicka för att utvidga...