nilsson skrev:Frågan är ju mindre allvarlig för dig, mig och bjornstrom.Klicka för att utvidga...
Jo, har man valt rätt nick så är det ju inget problem. Men det finns ju rätt många som inte tänkt på den aspekten...
nilsson skrev:Frågan är ju mindre allvarlig för dig, mig och bjornstrom.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Bra. Jag tycker det vore bra om du kan få dit våra riktiga namn med på namnbrickorna isf...Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Jag hade tänkt mig något liknande det här (med andra ord lätt för var och en att lägga till sitt riktiga namn)Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Fast då har vi ju ingen aning om vilka andra är...Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:VMen nu känner personalen på ARN T5 till vår invigningsresa samt vad som kommer hända och hur engagemanget kommer se ut...Klicka för att utvidga...
Roger J skrev:Kan någon som känner sig ansvarig ta bort mig från middagsbokningslistan?Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Berättade just för min äldsta sonson vår invigningstur och frågade om han ville hänga med.Hans svar var lika kort som enkelt - "2000-talets nördar" var det enda han sa....Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Var bor folk natten fre-lör? Vore ju roligt att ta ett pre-meeting om jag nu bokar om.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Vi går väl ut för att äta, eller ligger Mash airside?Klicka för att utvidga...
nilsson skrev:"Boarding pass required to access Mash at CPH airport."Men de kan ju ha en egen security...Klicka för att utvidga...