Ulla skrev:Kanske går det att ändra i schemat....Klicka för att utvidga...
Kanske... Schemat har lättat såtillvida att jag inte är ute och reser i alla fall.
Ulla skrev:Kanske går det att ändra i schemat....Klicka för att utvidga...
Det går så sakteliga framåt. ..//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngFlood skrev:Kanske... Schemat har lättat såtillvida att jag inte är ute och reser i alla fall.Klicka för att utvidga...
Högarna finns alltid kvar...frågan är bara hur länge man vill ha dom där..//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngFlood skrev:Mitt svaga kanske blir ett sent kommer inte. Resor gör att man tenderar att få högar på skrivbordet.Klicka för att utvidga...
Uppdraget utfört!David skrev:Vi ser ut att bli 9 personer på torsdagavid011430121Martin GrenGOTATHmatte_anteUllaJakob ÖsterbergoloLonelyflyerTvå kansken kvar...FloodSvartMjolk@011430121tar du och rapporterar detta till Gothia, själv får jag nöjet att öka på min bordsbokning.Klicka för att utvidga...
Är du på tåget som just lämnat Katrineholm?Lonelyflyer skrev:Ja får kanske stå för Norrlandsbesökarna den här gången. Klev nyss ombord SJ snabbtåg i Sthlm. Lämnade OSD i förmiddags i SAS go och sista biten från Sthlm blir det SJ första klass.Håll tummarna att de inte är försenat!Klicka för att utvidga...
Jag har flyttat från vagn 1 där internet inte fungerar sitter i vagn 2 nu, förmodligen sitter även du här eftersom du kan skriva.011430121 skrev:Är du på tåget som just lämnat Katrineholm?Klicka för att utvidga...