Inofficiell Göteborgsträff #12 2016, torsdag 15 december, kl 18:00

• Thread starter Thread starter David
  • Start date Start date
D

David

Guest
Hej allesammans! Det är dags för de Inofficiella Göteborgsträffarnas säsongsavslutning 2016. Som tidigare annonserats i planeringstråden för året så blir det träff den 15:e för att inte hamna för nära inpå julen.

När: Torsdagen den 15:e december, 18:00

Var: Steampunk Bar, Kungsgatan 7A (At Steampunk Bar- Nordens första Steampunk Bar)

Anmäl i tråden om ni kommer eller kanske kommer.

Jag och @Ulla tänker på er från någon trevlig lounge på LHR och kommer till GOT strax före midnatt så ingen av oss kommer.

Jag kommer inte heller då jag insåg att det var julfest på jobbet just denna dag, dålig timing...

David skrev:@GOTATH@SvartMjolk@Flood@olo@iRobert@Martin Grenoch jag snackade i lördags om att decemberträffen kunde bli en testträff på Steampunk Bar som kommit upp som förslag till 2017 års träffar, skulle detta vara något istället för WestCoast?Klicka för att utvidga...
För mig låter det som en bra idé. Det är ganska litet där, så det finns helt risker med att försöka ha det som ett stående ställe. Och jag åt där i förra veckan och musslorna imponerade inte. Men jag kan ge det en chans till.

Jag har bara tagit ett par öl där, och för ganske länge sedan, så det blir nog middag där på lördag för att testa mat och dryck.

Bord bokat på Steampunk bar på Kungsgatan 7A. Vi har 6 platser bokade = en reservplats.

Kommer inte. Leverans trumfar dessvärre öl, mat och samkväm. Får se fram emot rostat bröd med kalkon senare under kvällen istället, yay.

Back