Nånstans mellan "kanske" och "troligen" på mig
Ricci Medlem 14 Augusti 2024 #12 Downgrade till kommer inte tyvärr. Skall till LHR och fixa ev bokning med Green Man inför nästa lördag.
Downgrade till kommer inte tyvärr. Skall till LHR och fixa ev bokning med Green Man inför nästa lördag.
AABack2ARN Medlem 14 Augusti 2024 #13 Ricci skrev: Downgrade till kommer inte tyvärr. Skall till LHR och fixa ev bokning med Green Man inför nästa lördag. Klicka för att utvidga... Det är bra att ta tar uppgiften på allvar och åker dit för att fixa bokningen på plats. NÅGON måste ju offra sig
Ricci skrev: Downgrade till kommer inte tyvärr. Skall till LHR och fixa ev bokning med Green Man inför nästa lördag. Klicka för att utvidga... Det är bra att ta tar uppgiften på allvar och åker dit för att fixa bokningen på plats. NÅGON måste ju offra sig
AABack2ARN Medlem 17 Augusti 2024 #14 Jag kopierar storbokstavs svar: Nånstans mellan "kanske" och "troligen" även på mig. P.S: Det är midnattsloppet idag och mycket folk på söder kan man anta. Undvik att ta bilen är nog ett bra tips (om nu någon hade tänkt det).
Jag kopierar storbokstavs svar: Nånstans mellan "kanske" och "troligen" även på mig. P.S: Det är midnattsloppet idag och mycket folk på söder kan man anta. Undvik att ta bilen är nog ett bra tips (om nu någon hade tänkt det).
NotRyan Medlem 17 Augusti 2024 #15 Då har vi dessa anmälda, men det brukar ordna sig med plats om fler vill komma! Kommer: NotRyan Rickard_O Sir Karlsson +1 Taggen storbokstav AABack2ARN Kanske:
Då har vi dessa anmälda, men det brukar ordna sig med plats om fler vill komma! Kommer: NotRyan Rickard_O Sir Karlsson +1 Taggen storbokstav AABack2ARN Kanske: