storbokstav
New member
Samma här. Det skulle kunna vara ett par platser lediga på rad 30 om nån är intresserad.palmen skrev:Pling, där kom upgrade till SAS Business till Hong KongKlicka för att utvidga...
Samma här. Det skulle kunna vara ett par platser lediga på rad 30 om nån är intresserad.palmen skrev:Pling, där kom upgrade till SAS Business till Hong KongKlicka för att utvidga...
Jag lämnade 40A om någon vill ha nödutgång.storbokstav skrev:Samma här. Det skulle kunna vara ett par platser lediga på rad 30 om nån är intresserad.Klicka för att utvidga...
Valde ni dem nu??pqvst skrev:Vi är 3 BC:are som sitter på 30ABC iafKlicka för att utvidga...
Aha! Det var nog så att vi hade några platser på mittenfyran, trodde vi satt till vänster.pqvst skrev:Nä, sedan bokning.Klicka för att utvidga...
Samma här 8H sitter jag påpalmen skrev:Pling, där kom upgrade till SAS Business till Hong KongKlicka för att utvidga...
Tog 1D då jag gillar utbudet där frammeJensE skrev:Samma här 8H sitter jag påKlicka för att utvidga...
23Bwayfarer skrev:Vi är nog rätt många som åker med SK965 på torsdag. Det finns nog ingen lista, men du får säkert en del svar här.Klicka för att utvidga...
22Bwayfarer skrev:Vi är nog rätt många som åker med SK965 på torsdag. Det finns nog ingen lista, men du får säkert en del svar här.Klicka för att utvidga...
Jag +1 kommer också på den flighten från BKK, TG628. Även vi bor på Harbour Grand.Mikael Stillman skrev:Vi lander 30 minuter innan Köpenhamnsplanet. 14:20 från Bangkok ska vi anlända. Vi bor också på Harbour Grand.Klicka för att utvidga...
Fidde skrev:6/12GOT-ARN SK162 7FARN-CPH SK1409 15FCPH-HKG SK965 31AKlicka för att utvidga...
Kul, skicka ditt mobilnummer i pm så kan vi sammanstråla på flygplatsen i Bangkok.CJR skrev:Jag +1 kommer också på den flighten från BKK, TG628. Även vi bor på Harbour Grand.Klicka för att utvidga...
Om ingen löser detta nu åt dig så kan jag nog fixa den i Maj när vi ska till HongkongBrandten skrev:Kollade faktiskt på att ta mig till HKG från LAX i helgen men hinner inte ta det extra varvet. Lite snikigt kanske när jag inte är med själv men jag har ett paket (3st skjortor) där skräddaren kan leverera utan kostnad till valfri adress i Hong Kong om någon hade haft möjlighet att ta med dessa till Sverige så löser vi resten här hemma?Klicka för att utvidga...
Jag åker hem från HKG 20 Jan om ingen åker tidigareBrandten skrev:Kollade faktiskt på att ta mig till HKG från LAX i helgen men hinner inte ta det extra varvet. Lite snikigt kanske när jag inte är med själv men jag har ett paket (3st skjortor) där skräddaren kan leverera utan kostnad till valfri adress i Hong Kong om någon hade haft möjlighet att ta med dessa till Sverige så löser vi resten här hemma?Klicka för att utvidga...