Inofficiell BC träff Hong Kong 30e nov 2019

Nu har jag landat på HKG. Direkt till Hotell Indigo och sen är planen frukost på Roundhouse i Wan Chai. Gissar på att jag är där inom 90 minuter

RobRoy skrev:Vi brukar hamna här rätt ofta:Vi brukar hamna på det här stället rätt ofta. De har ett bra utbud på öl och maten är helt ok (och varierad). Bra priser när det är happy hour. Själv föredrar jag det här stället före Little Creatures alla dagar i veckan... Finns även gott om restauranger på High Street som backup.掌門精釀啤酒 西營盤店 ZhangMen Hong KongG/F, Wealth Building, 53-65 High St, Sai Ying Pun掌門精釀啤酒-Zhangmen BreweryKlicka för att utvidga...
Fungerar bra för min del, kul att testa nytt!

RobRoy skrev:Vi brukar hamna här rätt ofta:Vi brukar hamna på det här stället rätt ofta. De har ett bra utbud på öl och maten är helt ok (och varierad). Bra priser när det är happy hour. Själv föredrar jag det här stället före Little Creatures alla dagar i veckan... Finns även gott om restauranger på High Street som backup.掌門精釀啤酒 西營盤店 ZhangMen Hong KongG/F, Wealth Building, 53-65 High St, Sai Ying Pun掌門精釀啤酒-Zhangmen BreweryKlicka för att utvidga...
Funkar bra för mig.

Åker direkt till hotellet och sover. 14 timmars sömn på 3 dygn har tatt ut sin rätt. Ses på Beer Bay imorgon.

Chep Lap Kok från Ngong 360.

40c1d65a-63f1-4551-abe8-fdd59f589e56-jpeg.100690

Back