storbokstav
New member
Har ni inte varit till Beer Bay än? Jag kräver gruppfoto från trappan där ni skålar i plastmuggar.
Beer bay bilder kommer imorgon efter 16.00 Hongkong tid.storbokstav skrev:Har ni inte varit till Beer Bay än? Jag kräver gruppfoto från trappan där ni skålar i plastmuggar.Klicka för att utvidga...
åkte du samma plan som jag? Ut fredag med sas?Hissen skrev:Då har en ennan eftersläntrare installerat sig på SAS loungen Arlanda T5. Denna tripp till Hong Kong blir efterlängtat avbrott i allt annat resende...Klicka för att utvidga...
Jajamensan!Johanna skrev:Ååkte du samma plan som jag? Ut fredag med sas?Klicka för att utvidga...
Hoppas ni har det bra alla. Ritz Carlton Hong Kong finns med på min bucketlist. Hälsningar från Beverly Hilton, LAHissen skrev:Visa bifogad bild 69859Även jag har ätit en andra frukost i väntan på rummet på Ritz Carlton. Schysst rum på 109:e våningen.Klicka för att utvidga...
Jag är på väg.Joakim skrev:Jag, Johanna o Hissen på plats.Några fler på väg?Klicka för att utvidga...
Jag är inte där men de menade 7-11 i stationen, inte på marknivån.longhaul skrev:Har varit på 3 olika 7-elen runt exit E. Ska vi mötas på test?Klicka för att utvidga...
Vad roligt att se bekanta och obekanta ansikten på en kul resa i fjärran land!Hissen skrev:Visa bifogad bild 69875Gänget vid pier 3.Klicka för att utvidga...