På ditvägen är det ju väldigt oviktigt med *A-biljett. Det är ju hemvägen som måste vara med *A.DanielKif skrev:Du kommer inte in i Star Alliance lounger på en BA biljettKlicka för att utvidga...
På ditvägen är det ju väldigt oviktigt med *A-biljett. Det är ju hemvägen som måste vara med *A.DanielKif skrev:Du kommer inte in i Star Alliance lounger på en BA biljettKlicka för att utvidga...
Det är bara resan dit som är aktuell men hittade inte B767 avgången på lördag dock.DanielKif skrev:Du kommer inte in i Star Alliance lounger på en BA biljettKlicka för att utvidga...
De flighter som är listade är för ditresa på lördag och inte söndag. Det är hemresan på söndag som måste vara med något star alliance bolag för att komma in i loungerna.DanielKif skrev:Du kommer inte in i Star Alliance lounger på en BA biljettKlicka för att utvidga...
Fast det här är ju på söndagen. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.pngDavid skrev:Hoppar över denna gång. Hade tänkt att köra en helg i London i samband men då det är BC-träff i Göteborg på lördagen blir det inget med en weekend och då får det vara. Sen är inte sista ordet sagt, dyker det upp något bra pris vid senare tillfälle vet man aldrig men just nu är det inte aktuellt.Klicka för att utvidga...
Låt oss diskutera det här imorgon på träffen! Jag är sugen, men vet inte riktigt om jag kan. Men det finns hemresor över BRU eller FRA, men det bygger nästan på att det blir en helg.David skrev:Hoppar över denna gång. Hade tänkt att köra en helg i London i samband men då det är BC-träff i Göteborg på lördagen blir det inget med en weekend och då får det vara. Sen är inte sista ordet sagt, dyker det upp något bra pris vid senare tillfälle vet man aldrig men just nu är det inte aktuellt.Klicka för att utvidga...
Problemet är att det inte finns några vettiga alternativ över dagen från Göteborg. Särskilt inte på en söndag.Brandten skrev:Fast det här är ju på söndagen.Klicka för att utvidga...
Har SAS slutat flyga direkt mellan Göteborg och London?olo skrev:Problemet är att det inte finns några vettiga alternativ över dagen från Göteborg. Särskilt inte på en söndag.Klicka för att utvidga...
Bor du i Stockholm så är du varmt välkommen till månadens inofficiella träff.Anders Östling skrev:Är det bara jag som tycker att det hade varit kul/intressant att veta lite mer om er andra som finns bakom finurliga aliases? Förstår om vissa vill behålla anonymiteten, men det finns kanske något sätt att presentera oss lite närmare för varandra. Idéer o synpunkter på det?Klicka för att utvidga...
Eller någon av träffarna i Göteborg.Anders Östling skrev:Är det bara jag som tycker att det hade varit kul/intressant att veta lite mer om er andra som finns bakom finurliga aliases? Förstår om vissa vill behålla anonymiteten, men det finns kanske något sätt att presentera oss lite närmare för varandra. Idéer o synpunkter på det?Klicka för att utvidga...
Anders Östling skrev:Varken Stockholm eller Göteborg tyvärr.Klicka för att utvidga...