Gud hur orkar ni med att dricka skabbig öl och stå ut med att det inte är någon champagne?Nemo skrev:Visa bifogad bild 58221Turnén fortsätter skumt nog i Lufthansa Senator loungeKlicka för att utvidga...
Singapores mat.Micke_H skrev:Den stora frågan nu, vilken av loungerna tyckte Ni bäst om?Klicka för att utvidga...
Bästa köpet! Väl värt pengarnajerixon skrev:Känner att de nya Bose lurarna kommer komma väl till pass på flighten hemRiktigt trevlig dag och kul att träffa alla1h kvar till hemfärd.Klicka för att utvidga...
Det finns väl Champagne i Senator loungen men man måste fråga efter den.MWi skrev:Gud hur orkar ni med att dricka skabbig öl och stå ut med att det inte är någon champagne?Klicka för att utvidga...
Massa folk jag inte känner igen, kul med massa nya ansikten även om jag själv inte kunde hänga på idag.Gustav Jonsson skrev:Visa bifogad bild 58218Klicka för att utvidga...
Jag som var lite för dåligt påstridig senast då...palmen skrev:Det finns väl Champagne i Senator loungen men man måste fråga efter den.Klicka för att utvidga...
Aha du slog till ändåjerixon skrev:Känner att de nya Bose lurarna kommer komma väl till pass på flighten hemRiktigt trevlig dag och kul att träffa alla1h kvar till hemfärd.Klicka för att utvidga...
Jag tyckte Singapore SilverKris longe och United Club lounge var trevliga.Micke_H skrev:Den stora frågan nu, vilken av loungerna tyckte Ni bäst om?Klicka för att utvidga...
Joakim skrev:Visa bifogad bild 58248Boardat A3 608 till Athen. Knep en plats 9E med löjligt bra benutrymme. 3,5 tim till ATH. Lär vara hemma i Gbg månd em...Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Tack för igår.Synd att jag inte hann att prata med alla speciellt mycket.Jag var tvungen att springa till Arlanda C för att hinna med sista pendeltåget som avgick kl. 00:43.En intressant observation var att SJ/SL hade öppnat alla spärrar på Sky City när jag passerade där kl. 00:40. Jag vet inte om det är så varje dag.Jag har SL kort med Arlandatillägg så för mig spelade det ingen roll.Jag tyckte Singapore SilverKris longe och United Club lounge var trevliga.Har man stor sällskap som denna tur, tror jag att United Club är bästa plats att vistas i.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Tack för igår.Synd att jag inte hann att prata med alla speciellt mycket.Jag var tvungen att springa till Arlanda C för att hinna med sista pendeltåget som avgick kl. 00:43.En intressant observation var att SJ/SL hade öppnat alla spärrar på Sky City när jag passerade där kl. 00:40. Jag vet inte om det är så varje dag.Jag har SL kort med Arlandatillägg så för mig spelade det ingen roll.Jag tyckte Singapore SilverKris longe och United Club lounge var trevliga.Har man stor sällskap som denna tur, tror jag att United Club är bästa plats att vistas i.Klicka för att utvidga...
Off topic svar.jerixon skrev:När flyger du ut idag@Dr. Miles?Klicka för att utvidga...
Jodå, det flyter på... Kunde sova 3 tim i ATH så nu är man på banan igen.jerixon skrev:Hur går det för dig egentligen?Klicka för att utvidga...