Radarbilden av planet försvann 15 min men nu tillbaka på rätt kurs igen - falsk alarm?
Hansi Medlem 20 Augusti 2014 #41 Radarbilden av planet försvann 15 min men nu tillbaka på rätt kurs igen - falsk alarm?
A Aurora Guest 20 Augusti 2014 #42 Hansi skrev: Det ser ut som SK951 vänt om mellan Island och Grönland??? Någon som vet något mer? Klicka för att utvidga... Typisk i overgangen mellom ADS-B og FAA-data.... FAA-dataen er forsinket og på grensa mellom de to blir det ofte en litt hakkete dataoverføring. Les mer her: How it works - Flightradar24.com - Live flight tracker!
Hansi skrev: Det ser ut som SK951 vänt om mellan Island och Grönland??? Någon som vet något mer? Klicka för att utvidga... Typisk i overgangen mellom ADS-B og FAA-data.... FAA-dataen er forsinket og på grensa mellom de to blir det ofte en litt hakkete dataoverføring. Les mer her: How it works - Flightradar24.com - Live flight tracker!
Jacob Medlem 20 Augusti 2014 #43 Og artikkel på norsk Innvielse av SAS nye "oljerute", all-business class Stavanger-Houston - BusinessClass.no
Og artikkel på norsk Innvielse av SAS nye "oljerute", all-business class Stavanger-Houston - BusinessClass.no
Newyorker86 Medlem 21 Augusti 2014 #44 SAS404 skrev: Med tanke på resenärerna som kommer nyttja turen känns det som trots allt som något användbart. Eller tänker jag fel? Klicka för att utvidga... Håller med. Känns konstigt med den målgruppen.
SAS404 skrev: Med tanke på resenärerna som kommer nyttja turen känns det som trots allt som något användbart. Eller tänker jag fel? Klicka för att utvidga... Håller med. Känns konstigt med den målgruppen.
SeaPlanePilot Medlem 27 Augusti 2014 #45 NotRyan skrev: NotRyan boardade först av alla, ever... Klicka för att utvidga... Hur var jungfruturen?
NotRyan skrev: NotRyan boardade först av alla, ever... Klicka för att utvidga... Hur var jungfruturen?