Knucket skrev:Negativa sidan är som sagt trängre i loungenoch mer kamp om award platserna :-(Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Direkt statusmatch: BMI Silver> BAEC Silver. BMI Gold > BAEC Gold.Generöst!Dags att ta med sig portabla stolar till Galleries FirstKlicka för att utvidga...
AHO skrev:Idag har jag fått mitt British Airways Executive Club Gold kort.Det står att kortet är giltig till06/14. Ska jag tolka det som statusen gäller fram till 2014-JUN?Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Ja, det tror jag. Jag hade även kollat mitt konto online för att se vad står där.Klicka för att utvidga...
Jag klagar/gnäller inte, jag är tacksam att jag har fått BAEC Gold genom bmi.Concorde skrev:Tycker dock att folk som gnäller visar tråkiga egenskaper. BA har varit ytterst generösa i detta avseende, och man blir extra irreterad på matcharna som gnäller när man själv tjänat in BA Gold alla år med poäng.Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Magino, du får gärna förklara dig. Vad är fel?Har hört från pålitliga källor att Matchade man innan året tog slut på BMI fick man fram t.o.m. nästa år.Matchade man efter fick man nuvarande plus ett år till. Så att vissa fått längre än andra stämmer.Tycker dock att folk som gnäller visar tråkiga egenskaper. BA har varit ytterst generösa i detta avseende, och man blir extra irreterad på matcharna som gnäller när man själv tjänat in BA Gold alla år med poäng.Klicka för att utvidga...