Senaste nytt

Hur ser jag om jag kvalar in nästa period ?

plover

Medlem
Hej forumet, dum fråga kanske, men när jag loggar in och tittar på mitt konto så har jag en salig röra av Baspoäng och Extra points. Min kvalificeringsperiod är 1/7-30/6. Den lilla streckade "points to next level" pilen ligger på 48k och jag är EBG idag. Trodde 45k var gränsen och då skall det ju vara baspoäng och inget annat - hur jag än räknar kommer jag aldrig upp i de 48k med baspoängen från 1/7-21 - hur räknar den här snurran egentligen - visar pilen alltid kvalificerande poäng (resor är helt orealistisikt mht pandemin). ?

Så här ser det ut idag;

upload_2022-5-31_20-6-18.png

Hej igen - efter lite detektivarbete ser jag att "diffen" är 11250 poäng (misstänkt likt de goodwillpoäng som SAS delar ut nu i maj som plåster
på såren), så där tror jag att förklaringen ligger - märkligt att det inte syns i Activity - listan, eller har jag missat något ?

Hej igen - efter lite detektivarbete ser jag att "diffen" är 11250 poäng (misstänkt likt de goodwillpoäng som SAS delar ut nu i maj som plåster
på såren), så där tror jag att förklaringen ligger - märkligt att det inte syns i Activity - listan, eller har jag missat något ?
Precis. De syns inte under aktiviteter utan dyker bara upp i totalen.

De poängen syns aldrig i activity listan, så det är normalt.

Toppen