O
olo
Guest
Den 28 maj kommer juice på 1L tetra tillbaka igen. Om det ersätter eller kompletterar Ringin återstår att se.
Ur ett flygbolageffektiviseringsperspektiv så är ju inte glasflaskor optimalt varken för vikt eller avfallshantering. Hoppas på kompletterar men tror ersätter.olo skrev:Den 28 maj kommer juice på 1L tetra tillbaka igen. Om det ersätter eller kompletterar Ringin återstår att se.Klicka för att utvidga...
Jäklar vad sugen jag blev på mustprovning nu!Homer skrev:Det finns 11 olika sorters Ringi Äppelmust (från olika sorters äpplen)Ringi AS - Our productsDet vore kul om de varierade.Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Å andra sidan finns ju Ringi på stor flaska också, den som används på long haul.. Det är ju också en variant.Klicka för att utvidga...
Så har det väl alltid varit på long haul, så där är de faktiskt konsekventa.DonM skrev:Försökte beställa Ringi i söndags när jag flög Oslo - Newark. Satt i Plus och fick veta att Ringi bara finns i Business på longhaul, men dom hade vanlig äppeljuice. SAS är lika inkonsekventa som vanligt med andra ord.Klicka för att utvidga...
I en annan tråd stod det ju att de skulle försvinna till förmån för en rabarberdryck? Vad gäller?graphics skrev:Antalet Ringi som lastas kommer med största sannolikhet att öka.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:I en annan tråd stod det ju att de skulle försvinna till förmån för en rabarberdryck? Vad gäller?Klicka för att utvidga...
Det står 3 inlägg upp i denna tråd. Rabarber drycken kommer från Ringi också.Agö skrev:I en annan tråd stod det ju att de skulle försvinna till förmån för en rabarberdryck? Vad gäller?Klicka för att utvidga...
OK. Du skrev dock inte att det skulle vara Ringi rabarber.palmen skrev:Det står 3 inlägg upp i denna tråd. Rabarber drycken kommer från Ringi också.I och med att min info kommer från de som är ansvariga för detta så väljer jag att tro på den infon.Klicka för att utvidga...