Senaste nytt

Hur man enklast tar sig till Santiago från Stockholm 28 jan-24 feb i business class?

Men det finns flera dagars dispans, kan vara kortare resa också. Kan ingen ge mig lite alternativ dagarna "omkring" dessa datum om man gör en mellanlandning på buenos aires, sao paolo e.t.c? Har så svårt att hitta något bra pris, 30-40tk är det enda man hittar själv.

Om du kan hitta en Business class biljett under 25.000 SEK inkl. skatter för Stockholm-Santiago de Chile T/R, då är det riktigt bra pris.

Jag kan tänka mig att de flesta Business class biljetter hamnar 28.000 SEK och uppåt.

Om du kan hitta en Business class biljett under 25.000 SEK inkl. skatter för Stockholm-Santiago de Chile T/R, då är det riktigt bra pris.

Jag kan tänka mig att de flesta Business class biljetter hamnar 28.000 SEK och uppåt.

Jo det förstår jag, men om man åker till en annan destination i sydamerika som passar bra att byta i till annat flyg, vad kan man då hitta för priser tror du?

Det finns ett alternativ, att du åker med turkish airlines från arn-gru via ist och kör en separat economy biljett från gru-scl. Då landar totalpriset på 22519kr inkl skatter. Flyget till gru bokar du på mrjet.se där en return ticket arn-gru går på 18027kr och gru-scl return för 4492kr med aerolineas argentinas. Den flygningen är dock via aep så total flygtid landar på lite över 6h från gru-scl. Men det är iaf ett billigt alternativ. Synd att du inte frågade tidigare när Swiss hade kampanj arn-scl via zrh och gru för 23579kr i business class hela vägen, även BA hade kampanj arn-eze via lhr för 19800kr return i business och eze-scl i economy för 1500kr return.

mvh marre

Okej.. Tänkte man skulle kunna försöka komma under 40 k för två personer, får leta vidare!

Hojta gärna till om någon hittar något intressant.

Toppen