Senaste nytt

Hur efterregistrerar jag till Eurobonus?

PLZ

Medlem
Vet inte om detta passar in här men kanske kan någon hjälpa mig i rätt riktning,
flög med China airlines mellan Taipei-Amsterdam i början på mars.
Har försökt flertalet gånger att efterregistrera poängen på sas hemsida men får alltid ett felmeddelande att testa senare.
Har även mejlat till ebretro@sas.se som jag såg någon tipsa om men får inget svar där.

Någon som har tips på hur jag kan claima mina poäng?

Hmm ,verkar som ebretro-mailen är dödsförklarad!
1765381292841.png

Någon som har erfarenhet hur man nu ska lyckas retroregga om det inte går via hemsidan?

SKIT? Ring/chat o fråga? Det är ju överst på Eurobonus FAQ så finns säkert förklaring till varför det är borta (som en ITmiss.>

SKIT? Ring/chat o fråga? Det är ju överst på Eurobonus FAQ så finns säkert förklaring till varför det är borta (som en ITmiss.>
Det står ju högst upp att det inte går att göra via Mail eller telefon,
Endast hemsida!

Så antar det är nåt form av customer care ärende/reklamation man får starta för att få kontakt?

Jag försökte retroregga på hemsidan men SAS ty ler jag är misstänkt och loggar ut mig. Via webben på mobilen går det bra.

Sambon försökt efterregistrera sina senaste flyg med AF. Det gick inte att registrera flera, hon registrerade ett istället, det gick bra. Sen skulle hon registrera nästa ben, då var biljettnumret förbrukat och formuläret vägrade skicka in. Inget sätt att kontakta SAS kring detta och supporten hänvisar bara till hemsidan.

Toppen