mischadee
Medlem
Det har talats en del på forumet den senaste tiden om att Thai verkligen har gått ner sig gällande deras service och hårdvara, speciellt på deras 777-300ER flygplan. Jag har det stora "nöjet" att testa detta ikväll när jag flyger hem till Stockholm via Köpenhamn. TG950 ser ut att vara helt slutsåld också sånär som på en ynka plats i Business så räknar med helt smockad kabin. Mat valde jag i förväg på Thais webb för säkerhets skull även om det inte fanns mycket att välja mellan. Ingen book the cook eller liknande som de hade förr utan endast val av de rätter som redan finns på menyn.
Alla mina Thai Baht är slut förutom de sista 300 som jag sparar till en fotmassage. Så lika bra att dra ut till flygplatsen tidigt. Rapporten kommer således även innehålla en ganska ingående sektion om flygplatsupplevelsen och såklart allt loungehäng.
Bear in mind att jag inte är en van skribent av dessa typer av rapporter men jag ska göra mitt bästa och ska också försöka ta några fina bilder.
OBS! Detta är hemresa med awardbiljett bokad med en 241 voucher. Hitresan gjordes med EVA air så något bra fick jag ut av vouchern i allafall
.
Alla mina Thai Baht är slut förutom de sista 300 som jag sparar till en fotmassage. Så lika bra att dra ut till flygplatsen tidigt. Rapporten kommer således även innehålla en ganska ingående sektion om flygplatsupplevelsen och såklart allt loungehäng.
Bear in mind att jag inte är en van skribent av dessa typer av rapporter men jag ska göra mitt bästa och ska också försöka ta några fina bilder.
OBS! Detta är hemresa med awardbiljett bokad med en 241 voucher. Hitresan gjordes med EVA air så något bra fick jag ut av vouchern i allafall