Jag har tänkt att boka detta i framtiden, helst med Austrian eller LufthansaJacobGBG skrev:Var det någon som gjorde slag i saken och testade denna rutt? 90k i Business känns väldigt överkomligt för en så pass lång flygning.Klicka för att utvidga...
För mig känns det ganska självklart att de flesta flygbolag inte har First class till leisure destinationer.Molle skrev:Kollade i sammanställningen av *A First-destinationer och tolkar det som att Lufthansa inte flyger med förstaklasskabinen till Mauritius. Är det korrekt?Sammanställning av Star Alliance flyglinjer med First class kabin (utrikes) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Ja det är korrekt. Lufthansa har dragit ned på förstaklass till en rad destinationer för att optimera lönsamheten.Molle skrev:Kollade i sammanställningen av *A First-destinationer och tolkar det som att Lufthansa inte flyger med förstaklasskabinen till Mauritius. Är det korrekt?Sammanställning av Star Alliance flyglinjer med First class kabin (utrikes) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Säger de A330-200 lär det vara det som gäller i dagsläget, kan komma att ändras. Vet inte vad det är för flight schedule då tittat på, oavsett vad som står där kan det ändå ändras.tigerisak skrev:Ingen som har svar till min fråga?Klicka för att utvidga...