Senaste nytt

Hotell i London 2a advent

Anders R

Medlem
Behöver tips om bra hotell i London vi är 2 vuxna och en 13 åring som ska dit fre-mån 2a advent för lite shopping och julmarknad.

Senast bodde vi på The Trafalgar St James vilket var mycket bra men nu kostar rummen nästan 8000kr per natt gått upp enormt sen sist vi var där.

Budgeten ligger på ca 5000 kr/natt.

Hilton Bankside är ett stabilt kort men nära jul drar väl priserna iväg på alla hotell när alla ska på julmarknaden i parken mfl. Premier Inn brukar vara prisvärda också annars oftast.

Edit: finns en hotell i London-tråd, där finns rätt mycket tips samlat

Tack för tipset. Sökte på hotell London senaste tråden jag fick upp var från 2019 känndes lite daterat.

Jag får rätta mig själv lite, den tråden jag tänkte på gällde tydligen bara Hilton i London men det kan ju finnas något intressant för dig där också.

Ska kolla in den. Men Bankside har 3 bädds rum m frukost för strax under 5000kr per natt kommer nog köra det. Tack för tipset.

Försök få ett rum med Lounge access om det ryms inom budgeten kom jag på förresten. Frukosten kan vara lite stökig vid hög beläggning som det troligen kommer vara då, om man inte kan äta tidigt (vilket man antagligen inte gör med en tonåring i släptåg ;) )

Toppen