Någon i Europa som kan se om SK940 går på torsdag?
Flight Status
Jag kan bara söka till onsdag, gissar att det är pga att jag är i USA
Flight Status
Jag kan bara söka till onsdag, gissar att det är pga att jag är i USA
Tyvärr intepalmen skrev:Någon i Europa som kan se om SK940 går på torsdag?Flight StatusJag kan bara söka till onsdag, gissar att det är pga att jag är i USAKlicka för att utvidga...
Supertack, då vet jag att jag måste boka om!Johans00 skrev:Tyvärr inteVisa bifogad bild 89913Klicka för att utvidga...
De ställer väl inte in torsdagens flighter förrän vid lunchtid Onsdag? Och det är väl ca 8h kvar dit.Erik M skrev:Nån som kan kolla SK0946 på torsdag? Skulle uppskattas mycket!!!Klicka för att utvidga...
Johan Franzén skrev:Har en 2-4-1-resa inbokad med SAS 10 maj (ARN-LAX) och tillbaka 23 maj. Jag vill säkra upp och funderar på att boka en parallell 2-4-1-resa med LX dit och LH hem. Jag har tillräckligt med poäng och 2 vouchers. Frågan är om man får ha två parallella poängresor bokade?Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Det finns väl inget som hindrar att du bokar en parallell resa. Det svåraste borde vara att hitta platser, LAX brukar inte vara den lättaste platsen att hitta platser på med award biljetter.Klicka för att utvidga...
Inga problem så länge du inte bokar på samma flighter i bägge bokningarna, då finns risken att den ena kan avbokas.Johan Franzén skrev:Platser finns, business dit och economy hem. Min tanke var att de kanske hade någon regel mot att göra så.Klicka för att utvidga...
Jag har som EBD hjälpt lägrestatusvänner utan problem.Zissou skrev:Min mamma och hennes vännina ska iväg nästa vecka. Hur strikta är kundservice på att de som reser måste ringa in eller kan jag utnyttja att jag är EBD och ringa åt dom? Om det nu blir aktuellt.Klicka för att utvidga...
Zissou skrev:Min mamma och hennes vännina ska iväg nästa vecka. Hur strikta är kundservice på att de som reser måste ringa in eller kan jag utnyttja att jag är EBD och ringa åt dom? Om det nu blir aktuellt.Klicka för att utvidga...
Har hjälpt vänner utan status som EBD. Se till att ha deras bokningsnummer och namn så lär det gå. Jag fick till och med min agent att lägga bokningen med Lufthansa i en bokningsklass med 100% istället för 50%. Alltid något istället för de 33% sas hade givit.Zissou skrev:Min mamma och hennes vännina ska iväg nästa vecka. Hur strikta är kundservice på att de som reser måste ringa in eller kan jag utnyttja att jag är EBD och ringa åt dom? Om det nu blir aktuellt.Klicka för att utvidga...
Föreslå AY887 direkt från HEL till UME?Yoghurt skrev:Ikväll ska jag flyga med SK725 från Helsingfors till Stockholm och sen vidare med SK26 upp till Umeå kl 22:55. Den sista sträckan upp till Umeå har nu blivit inställd, vilket innebär att om jag ger mig av med flyget till Stockholm blir jag strandad på Arlanda. Alternativa flygbolag till Umeå är Norwegian på fredag morgon, men är det möjligt att pusha på för det trots att det inte är Star Alliance?Ett annat alternativ är tåg till Vasa ikväll, övernattning och sen färja till Umeå på fredag morgon. Men det verkar som att ens flyg måste ha varit inställt i mer än 24 timmar utan ombokning för att alternativa färdsätt ska kompenseras?Vad tror ni är bäst att göra i det här fallet?Klicka för att utvidga...