Och det gör inte Batman, menar du?agehall skrev:Hehe. Näe, jag bara pillar med en massa roliga saker på fritiden. Som tex optimering av mina hotellvistelser...Klicka för att utvidga...
Och det gör inte Batman, menar du?agehall skrev:Hehe. Näe, jag bara pillar med en massa roliga saker på fritiden. Som tex optimering av mina hotellvistelser...Klicka för att utvidga...
Bild på minibaren?Igorius skrev:Bodde på Hilton London Metropole en helg i december, verkligen ingen kul upplevelse. Extremt mycket charterfolk. Rummet smutsigare än något jag sett tidigare (använda bestick och näsdukar i minibaren). Wifi funkade knappt alls. Nej, det stället undviker jag framöver.Klicka för att utvidga...
Ja. Jag har tröttnat på ruttna Radisson och Hilton i den staden. Conrad däremot, klass.FF#1 skrev:Såg en tråd om Conrad i London, ska man måsta upp till den nivån för att få en bra hotelvistelse i London?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Bild på minibaren?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Juste utbud av Red Bull och smutsiga servetter. Är det en gaffel också?Bra också med ett rejält paket smör.Klicka för att utvidga...
Hilton Metropole - måste testas! 1000 rum eller vad var det?Igorius skrev:Japp! Mycket praktiskt. Allmänt smutsigt på rummet. Ingen tvål i badrummet, bara en tom kartong.Klicka för att utvidga...
1059 exklusiva rum. Du ska vara välkommen!Agö skrev:Hilton Metropole - måste testas! 1000 rum eller vad var det?Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Såg en tråd om Conrad i London, ska man måsta upp till den nivån för att få en bra hotelvistelse i London?Klicka för att utvidga...
Båda Park Plaza vid Westminster är helt ok enligt mig. Oerhört bra värde när det fanns 2-4-1 där över helgerna.Agö skrev:Ja. Jag har tröttnat på ruttna Radisson och Hilton i den staden. Conrad däremot, klass.Klicka för att utvidga...