Senaste nytt

Hjälp mig: Saknar 20,000 Eurobonus poäng

Nu är min tid i rampljuset snart över då jag saknar 20,000 EB-poäng för att fortsätta vara en diamant medlem hos SAS.

Jag har till den sista juli på mig att göra det bästa av situationen och har därför börjat leta efter en potentiell MR under denna vecka/helg.

Nu skulle jag behöva er hjälp för att se om vi kan få fram än ännu bättre deal en den jag har.

Jag har Stockholm som bas och försöker hitta någon schysst resa härifrån för under 20,000kr.

Kan ni hjälpa mig?

Destination: Shanghai
Flygbolag: Turkish airlines
Avresa: torsdag
Hemresa: söndag
Tid på dest: 2 nätter
Klass: Business class
Pris: 18000kr
EB-poäng: 19000


Finns det någon bättre deal än denna?
 
Tänka på är att du måste ha visum till Kina, så om du har det funkar ovan resa som du föreslagit. Annars måste du resa vidare till ”tredje land”. Skall kolla lite vad man kan hitta för billiga flyg!

Har du American Express Elite, som ger 20000 statusgrundande Eurobonuspoäng per år för 4020 SEK/år?

Det är risky att försöka med det nu när de är så kort inpå mot bryt, man vet aldrig hur lång tid det dröjer att få in statuspoängen efter ansökan.
 
EFBF6480-D980-4253-91BA-21B41B912BEC.png


@TheTravelGuy här har du TK till Singapore, K-klass ger 150% till eurobonus så denna skall smacka dig över 20K gränsen.

Men bara kollat snabbt!
 
Toppen