Senaste nytt

Hjälp med en befintlig 2-4-1 resa

Armin

Medlem
Skulle behöva hjälp av er experter här :). Så här ligger det till, att ett av mina flyg på hemresa från Bangkok till Stockholm blev nergraderad till Business. Detta är min första bonusresa samt i First:rolleyes: , jag bokade denna resa redan någon gång i februari om jag minns rätt men idag fick jag veta att Thai har bytt flygplans typ från BKK till MUC.
Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa hitta kanske bättre flyg eller andra flygrutter hem till Stockholm i First-class.
Jag är öppen för alla förslag på flygrutter från Tokyo eller Bangkok mellan dessa datum 19-01-10 fram till 19-01-13
Så ser ut min befintliga resa ut:

Antal resenärer:
2

Destination: KBV/NRT open jaw

Resan startar:
2018-12-25
ARN- CDG Sas plus
CDG-BKK Thai First
BKK-KBV Thai Business

Hemresa:
2019-01-10
NRT-BKK Thai First Landar 22:30
BKK-MUC (Nergraderat till Thai Business)
MUC-ARN Lufthansa Business

Denna hittar jag, inte den roligast kanske, men hittar bara first med Air China dina datum

upload_2018-9-3_19-19-42.png

Tack för tipset Andreas, kan hålla med att det är inte låter som ett rolig flyg. Tänkte passa på fråga också om jag har möjlighet att kunna kräva tillbaka som kompensation ett visst antal poäng om jag bokar endast Business hela vägen hem och samtidigt behåller First-class resan dit?

Tack för tipset Andreas, kan hålla med att det är inte låter som ett rolig flyg. Tänkte passa på fråga också om jag har möjlighet att kunna kräva tillbaka som kompensation ett visst antal poäng om jag bokar endast Business hela vägen hem och samtidigt behåller First-class resan dit?

Då ska du absolut få tillbaka poäng, räknar jag rätt får du tillbaka 25 000 poäng.

Du kan ju ringa Tallinn och höra om de ser någon First på SIN-CPH, dessa kan man ju inte se själv online. Verkar vara 2 platser tagna kring ditt datum så det kan vara kört men ring.

Toppen